108                                                    REGISTRES
semble pour aller à la ditte Entrée, furent expédiez à Messieurs les Conseillers de laditte Ville, Quar­teniers, Capitaines des harquebouziers, archers et arbalestriers d'icelle Ville, les Mandemens qui en­suivent!1'.
56. — [Mandemens aux Conseillers de Ville.] 12 septembre. (Fol. 81 r°.)
te Monsieur le premier President, plaise vous trou­ver à cheval, demain sept heures du matin pré­cisement, en l'Hostel de ceste Ville, pour nous ac-compaigner au Pallais, à l'Assemblée qui se y faict par Sa Majesté pour le Roy de Polongne; et oultre, de vous trouver audict Hostel de Ville lundy pro­chain, à pareille heure de sept heures du matin, vestu de la robbe de satin noir qui vous a esté or­donnée, pour nous accompaigner à aller au devant dudict Seigneur Roy de Pollongne à son Entrée que se faict ledict jour; suivant l'exprès commen­dement de Sad. Majesté : vous priant n'y voulloir faillir.
«Faict au Bureau, le samedy douzeiesme jour de Septembre mil cinq cens soixante treize.
"Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris,
"Tous vostres."
DU BUREAU                                               [t573]
jour, et de vous assurer de ceulx que appellerez; le tout suivant l'exprès commendement de Saditte Majesté : si n'y faittes faulte.
"Faict au Bureau, le samedi xii" Septembre
M Ve LXXIII."
Pareilz Mandemens ont esté expédiez aux autres Quarteniers de laditte Ville.
58. — Mandemens [aux Capitaines des trois Nombres pour lad. Entrée].
12 septembre. (Fol. 81 v°.)
#e pai' les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris.
"Capitaine des archers de laditte Ville, trouvez vous avec tous ceulx de vostre Nombre, vestuz de leurshocquetons de livrée, à cheval, lundy prochain, six heures du matin, devant l'Hostel de lad. Ville, pour nous accompaigner à aller au devant du Roy de Polongne à son Entrée qui se fera ledict jour, le tout suivant l'exprès commendement du Roy : sans y fere faulte.
"Faict au Bureau, le xne Septembre m dc lxxiii."
Pareilz Mandemens ont estez enVoiez à tous Mes­sieurs les autres Conseillers de laditte Ville.
57. — Idem. -— [Mandemens aux Quarteniers.] 12 septembre. (Fol. 81 v°.)
#e par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris.
"Sire Jacques Kerver, Quartenier, appellez deux notables bourgeois de vostre quartier, et vous trouvez tous demain, sept heures du matin, en l'Hostel de ceste Ville, pour nous accompaigner à aller au Pallais, en l'Assemblée qui se y faict par Sa Majesté pour l'Entrée du Roy de Polongne; et oultre, de vous trouver audict Hostel lundy prochain à pareille heure, vestu de la robbe de damas noir qui vous a esté or­donnée, pour nous accompaigner à aller au devant du Roy de Polongne à son Entrée qui se faict ledict
Semblables Mandemens aux fins que dessus ont esté envoyez aux Capitaines des arbalestriers et har­quebouziers d'icelle Ville.
59. — [Reception du Decret de l'ellection du Roy de Pollongne.]-
i3 septembre. (Fol. 82 r°.)
Suivant le commendement du Roy et Mandemens cy dessus transcriptz, mesd. Sieurs ies Prevost des Marchans et Eschevins, Greffier et Procureur, en leurs robbes mi parties, Conseillers, Quarteniers et Bourgeois, partirent de l'Hostel de laditte Ville, le dimenche treizeiesme jour du present mois de Sep­tembre oudict an, et allerent en l'ordre accoustumée au Pallais, environ heure de midy, où la Grande Salle estoit préparée, ainsy qu'il sera dict cy après, pour recepvoir le Decret de laditte éllection, d'aul­tant que s'estoit ung acte si solempnel qu'il n'est memoire qu'il s'en soit faict un tel en France; où estans arrivez, leur fut donné place et sceance par
') Méme observation que pour la note 5 précédente. —Le texte des trois Mandemants qui suivent (cotes 56-58) n'a pas été reproduit.